Thursday, September 11, 2014

A moment of silence...

13 years ago today it happened. Around the time I am writing this post now.

It gives me chills to think about that day. Something that seems like only yesterday.
There are kids sitting in middle school class rooms who weren't even alive when our home was threatened and lives of amazing, innocent, heroic people were lost.

Our hearts were broken and devastated. But we came together as a family and a nation to grow past the tragedy that struck our home. Growing stronger and stronger each year that passes.

My thoughts and prayers are with those today who were affected by the tragic events.

God bless. 

Friday, September 5, 2014

If you wanna live on your own terms -- You've gotta be willing to crash and burn.

Holy cow, man!



Have you realized how fast this freaking year has gone by?

For starters, I haven't blogged since like, what? Valentines day. That's freaking ridiculous. I need blogging in my life. But when the day turns into a week, that's now the weekend and another holiday gone out the window; who has time?!

I cant even right now. I really cant. So much has happened since February. I don't even know where to really begin. I have moved back to my home town MONTHS AGO. And I have seen a few new places here and there... I might wanna bust out those photos so you can see. Needless to say I have been distracted. I don't want to be distracted, nor do I enjoy it -- sometimes it just happens.

I'm in a place of my life right now that I haven't been before. 30 is knocking on the back door and that pretty little list I made years ago look pretty wimpy. So wimpy I don't even have the finished version on the site yet. Pathetic. But even though I have only checked off a few things on that list, I wouldn't say that I have just been sittin' on my butt. Yeah, yeah -- I maybe a little disappointed I am not as far as I would like to be; but a lot has happened, I would have never even knew to put on that list!

-- So lets break it down --

If you are a person of passion, as I. You might like to do a looooot of things ya may not have time for! Then one day you decide to pick up a few new things. Now you have all these hobbies and you want to do them all and you can't! If only we could win the lottery and play all day.

Having a lot of hobbies isn't a bad thing. In fact this is a quality I tend to look at strongly for the opposite sex and the friends I pick up along the way. The thing about hobbies is it shows that you are passionate. When a person isn't passionate about anything -- there's a problem. Plus hobbies keep ya busy. If you're not actively involved in a hobby, then I bet a buck, you're bored out ya, gourd. And if you're bored... you're probably going to bore me, because I like to do stuff!

I remember when I was growing up and I'd bring a guy home to meet my dad and the age old question would come out.... "So whats he like to do?" If that list was short, non-existent, or full of stuff like play-video games -- Daddy wasn't buying it. It took a few years for me to fully understand why he would get such a sour look on his face.

Wanna guess how many of those guys I am still with? NONE!

They couldn't entertain them self, let alone me. And I hope for their sake as the years have gone by they have found a few passions of their own, and aren't all red-eyed, still stuck in front of a screen.

So cheers to the hobbies we have and being too busy to blog. Sometimes it isn't always a bad thing! If I wasn't out doing stuff, then I wouldn't have anything to blog about!


What are your favorite things to do during free time? Scrapbook? Garden? Brew Beer? 

Friday, February 14, 2014

I will love you until the law asks me to stop

Happy Valentines Day Betches!

I hope you all have a fabulous day. Single or not. Don't let all the gushy "I love him sooo much" and "OMG I he gave me 100x roses and a teddy bear 15 stories tall" facebook posts vex you. Roses die, and teddy bears are for 15 year olds. Where every you go to dinner, or the chocolates you eat are temporary. And those diamonds you got will get lost, stolen or sold at the pawn shop. 

Today is about the people you love,  not pretentious gifts. Show someone a little extra affection this day. Even if its just your cat. Give Mr. Fluffy some extra kisses and kitty treats today.